A Simple Key For دیابت بچه ها Unveiled

Wiki Article

ویزیت آنلاین پزشکی ستون اول ویزیت آنلاین متخصص روانپزشکی

اگر به این نوع دیابت مبتلا هستید ، غذاهایی که می خورید باید دارای بار گلیسمی کم (شاخص) باشند – غذاهای حاوی فیبر ، پروتئین یا چربی بالاتر – مانند سبزیجات و پروتئین های مرغوب مانند ماهی ، مرغ ، لوبیا و عدس.

دکترتو یک وب‌سایت سلامت‌محور است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بازار سلامت الکترونیک ایران آغاز کرده‌است. ما در کنار فعالیت به عنوان یک مرجع نوبت‌دهی پزشکان، سعی می‌کنیم با تولید مقاله‌های علمی و معتبر در حوزه پزشکی در مجله سلامت دکترتو، دانش عمومی جامعه را نسبت به مسائل سلامت افزایش دهیم.

انتخاب و اجرای رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط کودک و با کمک متخصص تغذیه

محدود کردن شکر غذا و نوشیدنی: مصرف زیاد غذاهای غنی از قند می‌تواند سبب افزایش وزن شود.

برخی مبتلایان برای کنترل و درمان دیابت تیپ ۲ در کنار ورزش و رژیم غذایی، دارو مصرف می‌کنند. پزشک می‌تواند داروهای دیابت تیپ ۲ خوراکی مثل قرص یا شربت تجویز کند.

مژگان گفت: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ بنده more info دیابت نوع ۲دارم و با خوردن قرص دیابزید و اوامت باز هم سطح قند خون م بالا هستش لطفا راهنمایی کنید نگرانم

غذاهای سالم بخورید: غذاهای غنی از فیبر، کم چربی و کم کالری را انتخاب کنید. روی میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل تمرکز کنید.

علائم دیابت نوع ۱ در کودکان، در طی چند هفته بروز می‌کند. علائم دیابت نوع ۲ خیلی آهسته‌تر بروز می‌کند. ممکن است چند ماه طول بکشد تا تشخیص قطعی حاصل شود.

بینایی تغییر می کند ، مانند تاری یا باریک شدن زمینه بینایی

عادل مرادی گفت: ۱۴۰۲/۰۵/۰۴ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ برای جبران وزن از دست رفته بابت قند چه کارهای موثری از قبیل نوع خوراک و یا… میشه انجام داد؟

مصرف برخی داروهای درمانی هم باعث کاهش وزن در فرد مبتلا می‌شوند، البته در شروع درمان با انسولین احتمالا افزایش وزن روی می‌دهد. بنابراین فرد بیمار باید رژیم غذایی متعادلی را برای کنترل سطح قند خون و پیشگیری از افزایش وزن داشته باشد.

انجام فعالیت‌های ورزشی به ‌صورت منظم جهت حفظ تناسب اندام و وزن مناسب

سطح قند خون خود را با آزمایش های منظم قند خون کنترل کنید تا مطمئن شوید که در محدوده صحیح و ایمن قرار دارید

Report this wiki page